Thursday, February 4, 2010

MENGAPA??

Mengapa awak hadir dalam hidup saya??mengapa awak ceroboh hidup saya dan saya bingung akan mengapa saya beri awak ruang untuk mencelah dalam ruang2 kehidupan saya....saya menyesal..seumur hidup saya ingat awak...sejak saya kenal awak...iye..saya tahu ape itu kasih sayang..ape itu cinta sejati..ape itu kasih.ape itu sayang..ape itu i love you..ape itu i misz u....ape itu 'ame,,by rndu ame....' tapi kenapa tidak awak??kenapa masih memikirkan rupa,harta.pangkat dan segala anasir dunia hingga cinta saya diabaikan...kenapa ini balasan awak terhadap saya..mengapa??mengapa??

awak..ingat tak dulu ader 1 malam tu kita ckap d fon...saya terus terang dengan awak malam tu..saya ckap'by memg byak gewe selama nie...n sumenya by xder pwasaan pown..saje nk main ilang boring..tapi ame taw x,,lpas by knal ame..by ters clash dengan sumer laki2 nie...by setia ngan ame sowang jew'.....awak ingat x pengakuan saya ai tu..ingat x...saya brterima kasih yang amat byak kat awak kerana mengajar saya erti cnta sebenar..tp mengapa di saat saya mgharapkan saya di sisi awak,,mengapa awak tinggalkan saya??kau tanya kepada ku..mengapa aku menganggu,,kau tnya kepadaku..megapa aku menunggu..ooouu...tapi mengapa kini kau kata kau membenci setelh jiwa raga,,ku korban untukmu...mengapa?? mengapa??

mengapa di masa kita menjanji kasih dulu awak xbagitahu saya awal2 get ready untk ditinggalkan?lau awak ckap kan senang....xder la ari2 saya ingat awk cm nie...xder la ari2 saya brsdih bgini..xder la saya rasa saya keseorangan...dan xder la saya akan mengalirkan air mata jernih di waktu saya sndirian...xder la saya termenung memanjang di saat saya melayari hari2 saya yang xpernah ceria selapas awak tinggalkan saya...mengapa?? mangapa??

awak,,,,,awak tahu x awak kejam...sebab awk pncuri...awak sgat kejam trhdap saya..lnsung awak xksiankan saya.....perlu saya bagitahu kew ape yang awk da lakukn pada saya...ye...byak yang awk da buat trhdap saya....awk buat saya jatuh cnta dengan awk....iye,,,i fell in love wid u...kemudian awk tinggalkn saya trkapai2 mcm manusia xder nyawa....awak kejam bila awak buat hdup saya xtntu arah..awak kejam bila awak xpedulikan saya...awak kejam bila sy merindui awk tiap detik dan saya pula memikirkn sama ada awk juga merindui saya.... dan awak paling kejam bila mana awak tinggalkan saya...awak bukan shaja tinggalkan saya,,tapi awk turut bwa pergi skeping hati saya dan kegmbiraan hdup saya...awak tahu,,,lpas awk prgi dari hdup saya...saya da kurang brckap...ketawa pun jarang2..i only laugh in front of my frenz..saya hnya tersnyum dan sgat mengecewakan bila mana snyum saya hnya lah senyuman palsu untuk menutup kegundahan hati saya....nape ini terjadi,,,mengapa?? megapa??

awak..saya mengharapka awak akan bace blog saya nie nanti..tp ape mgkin terjadi sdgkn awk sdikit pun tdak mngetahui link atau email saya..jgan kata email atau link,,,,tntang saya,,manusia yang masih mncintai awak nie jga belum tntu awak ambil tahu...saya ingin awak bcew luahan hati saya krn saya nak awk tahu awk sgat brmakna lam idop saya..awak tahu...kalaulah saya diberi satu perluang untuk membuat satu permintaan dan permintaan itu pasti akn dikabulkan,,saya akn meminta supaya awak diberi kekuasaan untuk melihat diri awak lam hati sya...krn dengn itu awk akn mengetahui sebyak mana tumphnya kasih sayang dan rasa cinta saya pada awak...dengan itu shja awk akn tahu brapa lama dan brpa byak hati ini mnderita kerana awak....satu hal perlu awk tahu....awak skrang mgkin tgah brsenang dan bergmbira dengan teman wnta bru awk,,,(kalau awak ader tman wnta bru la!!)ttp prcyalah...awk xkn dapat kasih sayang dan rasa cnta dari permpuan tu sebyak mana yang awk telah dapt dulu sewaktu kita brsama di zaman silam kita dulu...

No comments:

Post a Comment