Saturday, May 8, 2010

RINDU BLOG!!

Okay...first of all....rase sgat rndu kat blog nie..rdu blog kay dri fb....hak3....busy memanjang....xder mase tok 0n9....keadaan xmgizinkan ila tok bersenang lenang dgan intrnet connection nie....ila pown pnat sket skang...byak bnd prlu ila pikir...family,,6th souls,,,rakan2,,,kekasih hati,,n others yang menyrbutkn otak lew...

secondly,,specially dedicated to ina,,,,a lot of sorry sbb xwish burday ina...busy sgat2 syg....pening kpala...fb pown tara on9....so xthu bila burday ina....so,,syg epi belated burday...semoga pnjang umur....bhgialah ina di dunia n di akhrat...saya syg kamoo!!

third,,nk gtaw saya xon9 sbb exam da nk dkat....busy dgan camp kawad kaki 3 days ago...n byak la bnd nya...xpayh nk ctew kat cni sbb taip nie pown dalm keadaan leth...cm gila sket...not in the mood lew 2...

agy,,saya masih syg n rnd kat ame....ai 2 nk g skola...jumpa keta dia n dia la drivernya...nmpak dia xtrurus...rmbut cm xsikat n sumerla di mata saya,,byak dia xkena....dia x trurus cm 2 sbb dia rnd saya kew??aish!!melalut ar nie....blewk3!! xmo ckap da....nty ngis....

n the line goes dead....saya putus asa dalm membntuk mood yg hepi n saya nk tdow...emosi xbrapa betol n sesgguhnya,,,,ini adalah kerana saya merindukan AME!! dia xprnah ilang sesaat dri pkran saya....sayang kamoo....


p/s:ina,,,da ader pak we bru kew syg??
     if the answer is YES,,I DO,,,wellll,,,semoga bhgia syg... thniah!!

2 comments: