Friday, July 23, 2010

TERASA NK BUAT

1. Bekas kekasih saya adalah :
shazmeer

2. Saya sedang mendengar : 

rindu rinduan jadi kenang kenangan

3. Mungkin saya patut :

berubah

4. Saya suka :

muzik

5. Sahabat-sahabat baik saya :
adalah sayap saya...tnpa sayap,,saya xmampu trbang jauh

6. Saya tak faham :
erti ikhlas


7. Saya kehilangan :
dia....

8. Ramai yang berkata :
saya pakar bab cinta..hakikatnya,,mslah saya sndri xselesai

9. Makna nama saya : 

kecerdikan yang terbuka

10. Cinta itu adalah :

manis

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :

membaca komik

12. Saya akan cuba : 

berubah menjadi lbey rajin

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
foreva

14. Telefon bimbit saya :
ada 3


15. Bila saya terjaga dari tidur :
akoo mimpi dia td...sukenya.. :)

 

16. Saya paling meluat apabila :
pmpuan murahan trgedik2 depn lelaki

17. Pesta/Parti adalah :
okay jew...

18. Haiwan paling comel yang pernah saya temui ialah :
kucing saya

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
sumer pringkat ader sweet memoir yg trsndrik

20. Hari ini :
saya rasa 0

21. Malam ini saya akan : 

cuba study.

 
22. Esok pula saya akan :
pergi tuisyen.

23. Saya betul-betul inginkan : 

menjadi seowg doktor

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : 
akoo hodoh ya

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
membeli belah..saya suka beli baju

26. Makanan Barat atau Jepun :
melayu n kampung kn lg layan!!

27. Bilik yang terang atau gelap :
terang.

28. Makanan segera adalah :
KFC

29. Ayat terakhir yang anda katakan kepada seseorang :

ma,,kak cik letih


30. Siapa yang anda nak tag :

sapa rase nk buat,,buat ar...xpksa pown...mlaz...

No comments:

Post a Comment