Sunday, April 15, 2012

TERTEKAN....

askom pembuka bicara...
hurm...
sangat rase tertekan skang...
mungkin sbb byak pk sal skolarship,,ke mana hala tuju lepas nie n yang seangkatan dgnnya...
God..help me...
Allah..tentukan tempat pengajian yang terbaek buatku..
bimbinglah akoo dalam proses menuntut ilmu kelak kerna akoo tidak mahu tersasar...
ilmu itu ingin kumanfaatkan...
untuk bekalan di dalam kubur kelak...
salah satu penyelamat siksaan kubur nty ialah ILMU YANG BERMANFAAT...
akoo mohon Ya Allah...
tujukan akoo ke jalan yang benar...
jalan yang Kau redhai...
jalan yang Kau berkati...


God...entah kenapa..malam nie akoo rasekan akoo kecewakan mak ayah akoo dgn result SPM  akoo.
tah la...sblum nie akoo rase akoo da gave all out dan akoo sangat bersyukur gn result akoo..
akoo cukup berpuas hati..
then tah naper...
malam nie ader terselit kekecewaan di hati nie...
terasa result tersebut sangat bangang n lnsg xleh nk dibanggakan... 
adakan ini bisikan syaitan semata2...
atau ini sebenrnya keadaan yang akoo xnmpak selama nie....

okay..enuf of disz..da banyak akoo bebel...cuma satu yang akoo terlalu berharap skang...akoo ingin menyambung pelajaranku dalam bidang FARMASI!!

fullstop..titik..noktah...



n you....yes,,i misz u..
da lamer kiter xtext...
awak bz..kejer...
awak pown xcol da sy skang..
saya pown bukn cm dlu da..
col awk..
skang awk xcntct saya,,saya pown xcntct la awk jgak..
saya xtahu la ego ke ape,,tp on my side,,sy bukn ego..tp sy xnk nmpak yg saya nie trhegeh2 kn awak...
biarlah lelaki yang carik perempuan..
sbb dlu2 pown,,kalau saya yg text awk dlu,,awk blas pndk2 jer...
n saya plak trasa aty..pastu kiter gaduh..so skang keadaan da laen...
awk yg kener crik saya...dan saya sntiasa tgok skrin hp nie kalau2 ader msg or col dri awk...
.......

n bnd yang saya nk awak tahu ialah,,saya rindukan awak....rasenya da byak hari saya xdgar suara awk...byak hari...n skang hati  ie rase pedih..menahan rasa....

ku ingin kau tahu..besarnya cintaku...tingginya angan tuk bersamamu!!

end of the story..bye3!!

:(

No comments:

Post a Comment