Sunday, February 3, 2013

salam...
hai bloggers..
how r u??

n u my beauiful blog,,,
sihat ke...
sori ye lame xupgrade awak..saya bz lar...
tp saya xcurang ngan awak pown...
sayang awak cam biase...

hurm,,act,,malam nie rase nk meluah rase di blog nie sebenarnya...
hurm..tahlah....
act,,,
hehehehe...
sebenarnya cam nie taw..23/02 nie ade dinner asasi puncak alam..
i join the dinner...
masalahnya,,got problems ngn dressode dier...
ballroom...
dress kan..
to be frank la akn,,eiyla nie bdan cm besar sket ar kat bhgian dada nie..
so susah la jugak nak carik size..
keep thinkim bout it...
pastu nk pk make up agy...
yela,,,bnd nie xdelah pnting sgat..
tp its about ur appearance la kan...
penampilan diri...
to me,,bnd tu pnting...
kena jaga..
tambah2 lagi orang muda nie..
tambah2 lagi orang PEREMPUAN!!
hurm...
hari dier semakin hampir..aku hapepown xciap..

mohon dipermudahkan segalanya...


btw,,tik tok..tik..tok....its february!!
huhu...
bulan nie ai jd ex aku...
hehehehehe....
misz jugak aku kat ko...
ko kat mane eh skang??
buat ape eh??
sihat ke??
kalau jmpa,,ciap ko..aku gasak ko dgan plbgai soalan nanti..muahahahahahahah <3 font="">


ok la...till here..got to sleep...
Ya Allah..aku memohon darimu....
hanya Engkau segala Pemberi Nikmat dan Rezeki..
aku mohon Ya Allah..
panjangkan umurku,,murahkanlah rezekiku dan permudahkanlah proses pembelajaran ku sepanjang ake bergelar pelajar Ya Allah...
amiin..
:)


p/s: abang,,rindu ini tak pernah padam!!






i love february damn much <3
masa berlalu dengan pantas..pandai2 la kita hidup nanti!! kena survive okay!!
 

No comments:

Post a Comment