Friday, August 13, 2010

RAMADAN HARI KE-4...

Ahlan wasahlan wamarhaban ya Ramadan...
semoga ramadan nie lbey baek untuk ila dri twon sebelomnya...
niat di aty nk tngkatkn ibadat n lagi misi yg lau bley nk tunaikn,,
NAK KHATAM QURAN DALAM SEBULAN NIE!!
erm...so far,,disz 4 few days ramadan brjalan lncar...hablun minna al-nas rasenya ok lagi...especially ngn mama..4 ari puasa nie mama xtggi suara agy ngn akoo...keh3....
hablun minnaAllah kena ketatkan lagi rasenya kn..belom ckup terikat lagi kowt...hek3...
lagi ape ek...2 je  ar kot...

lagi..more..lagi...more....haaaaa....ramadan kali nie tnpa diaowg...sape ek...frstnya tnpa ayoh,Tahir b Taib...atuk ila...huh..misz gilak nk brbuka pose ngn ayoh..tp yg pergi tetp prgi...semoga roh ayoh dicucuri rahmat..kak cik doa ayoh berada di syurga..i love u ayoh...for the rest of  my life....

lagi ramadan kali nie jga tnpa insan tercinta bernama wan mohd shazmmer fikri...awak,,saya rnd awk..teringin nk g bazar ramadan ngn awk..teringin nk berbuka pose ngn awk..sbb dulu mase kta brsama,,xsmpat nk buat bnd2 nie ngn awk kn...hurm...awk pose ya..saya thu awk bkwan ngn yg jens gila2 n bngom2 kowt..tp kekal kn sifat awk yg dulu ye...tdak mudh terikot...puasa ye awk..saya selalu doakn awk ramadan kali nie lbey baek untuk awk brbnding twon2 sbelomnya...jga dri ye awk sepnjng buln ramadan nie....saya bckap dan mencoret nie sumer tnpa pgetahuan awk,,,harap awk merasia setiap coretn ni...awk,,lau pnjg umur n  dimudahkn jodoh,,saya harap lpas pose,,kita raya kn,,saya arap kita bley beraya bsama..tggi cita2 saya wak...awk,,akhir kata,,terima kash sbb prnah hadir lam diri ini,,,n semoga kita kn bsama rya nty...
?(pnjng angan2 kn wak kn....)?

lagi???hurm..smpai c2 jew kowt...semoga semua owg berbahgia di smping keluarga dan insan2 yang berada di sekeliling anda!!





No comments:

Post a Comment