Friday, August 27, 2010

WAN.MOHD.SHAZMEER.FIKRI

Hurm...post tittle kali nie memg stret 2 d point...ye,,name dia...insan yg akoo tggu selama nie...insan yang buat cinta akoo xprnah goyah trhadapnya...ape ade dgan cinta sbnrnya smpai akoo menantikn dia begini??atau soaln yg sepatotnya akoo tnya ialah ada ape pada insan yang bernama AME nie smpai akoo menggu dia??hurm..blewk3....

ouh...jiwang toL buln2 pose nie...ye ar...kdg2 nk ulang twon2 seblumnya brpuasa brsama dia di sisi...awk,,bla awk nk blik???saya rndukn awk,,taw x,,stiap ari saya xprnah pown failed anta msg kat no awk...saya tahu awk da tkar no,,tp saya xthu no bru awk...so saya anta kat no lame awk even bila delivery report 2 kate 'MESSAGE FAILED'...tiap2 ari saya anta biarpown saya tahu no 2 xpernah wjud...tak prnah sekali pown saya gagl anta msg kt no awk dgn hrapn awk akn gna no 2 blik....awk,,aty saya trluka...saya jd makn snsitif...saya xleh dgar nama ame,,amir,ameer,or yg sama bny dgn nama awk...saya mudh nagis...awk taw x,,rnd saya kat awk da xtrthan...lau diukur,,mgkn da lbey tggi dri everest..lau ditimbng,,mgkn da berat dri berat lori kayu balak 2..byak nya saya rnd awk...

entah knpa...dulu mcm saya ok jew tnpa awk di sisi...i mean,,xder ar sya rnd sgat kat awk...ingt,,tp sy xkn ngis....entah nape,,,smggu dua nie,,aty menjd semkn snstif...dgar lagu cnta 90 an yg kcwa2 tu msti saya ngis...ingtan plak makin kuat kat awk skang...mengis pown makin byak..nie pown duk tlis post nie mash ngis...enth la...smpai bila ye pwasaan nie akn brmukim d aty nie..smpai bila ye ame?

ame,,idop cm ner skang??ok kew??blaja ok ke syg??saya ok jew d sni...tp trtekn sket ngn add math..ame,,balik la syg...lama da sy tggu...xckup lagi ke tmpoh ame tgal by nie??dalm temph nie ame da dera pwasaan by...ckupla ame...ckupla merjk ame...by taw clap by....maapkn la by...by jnj,,,,,1 lagi pluang ame...lau ame blik kat by,,by jd kekash ame yg palng baek...by jnj by xbuat da perngai cm dulu...by jnj ame...smpah,,by xbuat da cm dulu....by xkn sakitkn aty ame ag...by xkn buat ame ngis agy....maapkn by...penyesaln by xhilang ame...smpai ame dtg depn by ckap ame trima by skali agy...ame,,,by silap dulu..mayb by xmghrgai ame dulu wk2 ame ngn by....skang by da brbah...by da cuba baiki dri by sket supya nty ame xtrluka dgn prbuatn by...ame,,by jnj by xkn jd cm dulu....huhuhuuuuuuuuuu...by xnk ngis da...

xpe ar ame...tp by nk raya dgn ame...balik ye syg....by tggu...by nk mtak maaaaaaaaaapppppppppppppp....air mata xnk mgalir pagi syawal nty...blik ye ame...by xnk bebel byak kat cnie...,,,ckup lau skdar ame tahu by merindukan ame....

p/s:angin,,tlg smpaikn salam rndu saya bt insan yang namenya da jd title pada post kali nie yerk....
iloveyoumorethanyouloveme!!
:(

2 comments:

  1. sometimes we have to move on with our life.
    xsemestinya kita perlu tunggu dan terus menunggu.
    mungkin ada yang lebih bagus dari itu untuk kita. percayalah, DIA adil. cuba bangun dan buka mata.

    ReplyDelete
  2. aiiii....darwina..
    sowi bru balas kumen wina..
    bru ar nie perasan...
    enz 4 ur advices...
    trm kasih byak3....
    tenz a lot

    ReplyDelete