Thursday, December 17, 2009

ITS CONFIRMED

ITS CONFIRMED!!!
PMR result 24th nie
tkowt
tp xtahu nk luah kat sape
nk luah kt mama??
xkowt
kt papa??
xnk dia sush aty
bay?
da byak bnd saya luah kt dia
dia pown bz nk pk result dia ugak kn
sapew agy??
this blog of course
tp xder sapew yg mndgar..
i feel 2 nervous!!!!
smpai rase xleh bernafas
sampai mama snyum pown saya xblas
snyuman tu.
makan pown tak...
tadi mama masak nasi ayam
saya makan sikit sajew sebab saya risaukan result saya...
saya da banyak nangis ari nie pikir kan result tu..
now its true wat people said.
kadang2 terasa nk balik mase kanak2 cam dulu..
xpayh pk apew
hidup penuh ceria dan gembira...
tak ader bz2 nk pk result.
wargh!!!mumy....
could u bring me back 2 d past?
i wanna it..
i really damn2 want it...
hu4....
here i am...
starting 2 nag again...
adoi la amma

_______________________________________________________________
before datz...
nk ucap selamat menyambut
MAAL HIJRAH 1431
'semoga ari mendatang akn lebh baik buat kita...'
'semoga kita semua,manusia2 khalifah2 Allah di dunia nie
akn berubah dari jahat kepada baik
dan
dari baik kepada lebih baik'

No comments:

Post a Comment