Wednesday, December 16, 2009

TAK SANGKA SECEPAT NIE

tak sangka secepat nie...
trully...
seriously....
saya ingat result pmr nk keluwa
at least on 26,27  or mayb 28...
tp tadi kawan msg..
not only she text me...
she did col me also....
result akn keluar
on 24...
wat must i do?
frankly speaking..
saya xready untk result nie...
i want my result 2 be on 28 or 27...
bukan secepat nie....
plisz GOD....
i'm begging u...
please...
please...
please....
saya macam tak dapat bernyawa dengar berita ini...
air mata??
no need to say..
banyak da yang kwa...
terlalu risau...
sangat terlalu risau...
bukan ape....
tiada ape yang saya mintak
cuma saya ingin 9a..
on wat reason???
.........sbb.........
nak bagi kat
mama dan papa
aduh....
wat to do....
this really drive me crazyyyyy
i'm totally sick of this
sangat takot
hu3..
dear my pwems atau sapew2
yang follow my blog..
plis3..
doakan saya 9a...
i want to give it to my mum n dad..
tp betul...
aty tak tenang
makan pon da xmahu sentuh...
hanya pikir result yang da mahu
hampir
dear God...please....give me 9a...tolong la ya Allah....aku bermohon kepadamu....kurniakanlah ak 9a....tiada ape yang ak mohon kepadamu selain kurniakanlh ak 9a..ingin sekali diri ini mengembirakan hati ke dua ibu bapaku dengan result yang bakal ak peroleh nanti..Ya Allah..Tuhan Yang Maha Suci llagi Maha Pemberi Nikmat..Kurniakanlah saya 9a Ya Allah....Terimalah doaku Ya Allah....Makbul kanlah doaku Ya Allah....
...Amin Amin Ya Rabbal Alamin...

No comments:

Post a Comment