Tuesday, March 15, 2011

25 THINGS..

Salam 1 m'sia untuk semua..

okay...setelah sekian lama bru nk update blog,,trperasan kat  chatbox ina kate 'u have been tagged..'so,,bnd2 tag nie memg my faveret..tenz ina chayunk....

"Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random random, things, fact, habits, or goal about you at the end, choose people to be tagged. You have to tag the person who tagged. If I tag you, its because I want to know more about you, your cooperation is highly appreciated." 


  1. saya ader angan2 nk jmpa jin dalam ctew alladin tu..selalu mimpi nak tiga perkara,,cantik,,kaya,,bijak..ha3.. :)
  2. time malas stady,,petua saya senang jew nk jadi rajin stady balik,,ingat harapan mama n papa kat saya...automatik saya akn kmbali menyentuh buku saya....
  3. minat warna putih cmpur biru n putih cmpur hitam....2 jenis kaler 2 jew saya minat...
  4. saya lbey prefer becakap on phone dari ber'sms'...sbb bagi saya sms makan masa...dan xsuka top-up guna duit sndiri
  5. bercita cita nk jadi doktor pakar bedah..tapi takut darah...sbb 2 lately nie cm nk jd doktor gigi la plak..he4...
  6. saya memang single,,tapi hati saya xder ruang kosong untuk lelaki lain..hanya DIA jew yang bertakhta selamanya...
  7. kalau tahun tu saya akan duduki major exams such as upsr,,pmr or spm,,saya xkan minta parents beli ape2 pown untuk saya tmbah2 lagi lau yang mahal sbb takowt duit yang parents keluarkan 2 xsepadan dengan result saya nant...
  8. suka surf internet,,bergayut ngn sepupu yang dekat KL sane,,n shoppim
  9. saya hanya akan kemas bilik tidur n the whole house tyme saya rajin jew...lau bukan pada masenya,,jgan suwo saya buat sbb bila saya dipksa,,kerja 2 saya buat cincai2 n mama trpksa buat balik..2 kali krja kn??so jgan pksa...i do when i want!! titik!!
  10. senang insaf n senang jugak kmbali pada perangai asal..
  11. sangat mudah mengalirkan air mata even untuk hal yang kecil sekalipown...
  12. sangat mementingkan keluarga...terutama sekali untuk insan yang bergelar mama..walaupown dulu kami xrapat,,now i'm gettim better wid her...especially lpas dia balik dari mekah sbb da taw cm ner rasenya xder ibu di sisi...
  13. time blaja untuk subject yang perlu kepada hafalan seprti sejarah perlu tmpat yang tenang dan myendiri..tyme sbject kiraan sperti add math,,perlu kpada headfon di tlnga..
  14. lebey prefer beli baju baru dari kasut baru!!
  15. bila dalam sehari 2 saya xamik masa untuk pegang buku,,saya akn berasa brsalah sbb abaikn harapan mak ayh..
  16. selalu xambik tahu sal orang,,,nmpak orang pown memg xtgur,,,tp bila saya rase ingin tgur,,saya akn tgur dan kami akn mnjadi kawan...
  17. bercita cita nk jadi lebey kurus sbb nmpak xcntik bila pkai bju baru depn cermin..
  18. bila pndang cermin,,selalu rase rndah diri sbb rase diri xcntk cm owg len...(akoo manusia xbrsyukr)
  19. close frenz kat skola used to call me dr love but now not anymore..
  20. orang frst yang saya crik tyme saya ader mslah besar ialah my sis..she's a gud siis...love her.
  21. suke kereta yang tggi cm naza,,estima,,kembara...xkesah la asalkn tggi..tp pelik sdkit,,bas walaupown tggi,,saya xsuke nek bas!! :p
  22. selalu rase saya boley survive walau kat mane saya berada..sbb 2 perasaan takot untuk tggal umah bila dapat twaran u nty xtggi sgat sbb rase bley jga diri sndiri...
  23. pernah bercita cita nk hafal 30 juzu' al quran...entah bila nk capai...taw knapa nk hafal??sbb owang yang hafal al quran,,di akhirat esok2,,dia akn diberi peluang untuk pilih 10 orang bersamanya berada di syurga...dan 10 orang itu ialah papa(abd karim bin tahir),,mama(farhanah lee abdullah),,kak long(fatin thuraiya bt abdul karim),,angah(ahmad fahmi al-taff bin abdul karim),,adik paiz(ahmad faiz aiman bin abdul karim),,baby(farah zulaikha binti abdul karim), ina(nur inani binti hishamuddin),,bay(nabilah masturah binti ghazali)..dan masih trdapat 2 lagi kosong..he3...2 lagi masih trcri2...(dan nie statement tulus dari hati akoo..bukan untuk mgambil hati sapew2!!seyesly,,akooo sgat serius!)
  24. sangat mementingkan kebersihan dan kekemasan rumah..lau kbersihan dan kekmsan kerja sekolah 2 saya bantai jew...
  25. lau bace novel bi,,bila jmpa pkataan yang xtaw mkna mlas crik lam dictionary,,tapi trus g jmpa mama tnya mksudnya..mentang2 ar mama ckgu bi,,,saya amik ksmpatan ke ats beliau..ha3... sory ma!!

next whos gonna tag disz::
ina
bay
sma
meerock
bilah
millie
n all my followers

p/s ::: yang rase nk buat secara sukarela tu pown,,dipersilakan kay.....

No comments:

Post a Comment