Thursday, March 11, 2010

ILLAHI

hari nie mcm biase...pergi tsyen,,balik tsyen..
prgi,,balik,prgi balik...
borngnya idp...xtahu nape..

hari nie rase xsdap aty jew...mcm ader bnd nk jadik..
kew sbb eiyla ader lupa ape2...
kalau lupa??apa??apa yang saya lupa??
hurm...
pnatnya....Ya Allah..ape yang bakal brlaku?knape hati kncang sgat brdgup nie??
knape nie??jari yang menaip nie pown cm ketar jew...Allah...ape ksdhanMu bagiku Ya Allah??

aku pohon...redakn hidupku..berikan penamat dan kesudahan yang baik dalam aku menjalani hidup2 ku Ya Illahi...berikn aku pedoman,,petujuk dan sinarmu Ya Allah...aku mohon Illahi...krniakn aku kgmbraan abadi dalm hdupku ini..jgn ltakkn aku dalm kalngan orang yang gelisah Ya Illahi,,Ya Esa...aku sujud pada mu Illahi..aku pohon yang terbaik untuk penamat khdpnku Ya Allah!!

No comments:

Post a Comment