Monday, March 15, 2010

IT'S ALWAYS COMES NEAR ME!!

Heiiiiiiii..mslah xhabis2 aku nie..lpas satu...satu dtg..lpas satu...satu lagi plak dtg...xsempat slesai...msuk lagi satu mslah..kusut la pkran aku weiiiiii...ak tara tahu da nk buat ape..ak btol bingung..ak btol canggung..ak btul serabt..ya Allah..gila aku mcm nie..nape nie..nape mslah 2 dtg??

hei pmpuan...it comes from u....adui ar..it comes from me??yea2,.....sape suwo ko cbuk hal owg??kn kau da jerangkp dri ko sndrik??adui laaaaaa..ak penim..kpalaku pusim..naaaa..tolom la..gelisah nie....

haaaaaaa...ye...ak gelish..xseng dudk...xseng dudk??tp msh blogging??biarla ska aty aku la...slagi bnd 2 xjadi...xape..tp lau da jdik...i have to accept it...redha ke..xredha ke...pdan muka ko..sape suwo crik psal..org xcbuk hal ko..ko 2 lbey2..ak lbey2 kew??x mane pown..just curious jew...arghhhhhhh..gila ak cm nie..ape harus ak buat..its alllllllll damn2 hellll......bnc la bdoh.....haaaaaaarggggggg..tolom la...ak btol kust nie..mtak tolom sgat la weiiiiiiii..ak btul mcm taix skang...

kang da jdik..ak da smpah seranh lam post aku kali nie..sape suwo buat??alllaaaaa,,,btol ak xsngja...xley tark blik kew?i've checked it..memg xley tark blik..allallalalalalalalalallalalalaaaaaabdoh,,bingung,,,glew..v*v*,,cm helll sgat2 ape da jdik..

ish..nape aku smpah sernah nie???xder jaln lain kew...harghhhhhhh..plis2..i'm begging u God,,save me from dis 'disaster'...i know i can't face it...Allah..help me..plisz....

2 comments:

  1. heehehe
    ilex lahhh
    xd0p gap0 la

    ReplyDelete
  2. bdow la animal fb 2....ak takdi ag nk tkar name..xleh ugop..glow !@##$%#$%&&&**%$##

    ReplyDelete