Monday, March 29, 2010

SAYA PENCINTA SETIA KAN??

Haigh...hak3...
sara trkrjut ugak..trnyata saya seowam pncnta yang setia...
blew tgok daisy path 2...rupa2 nya saya da setia dgan ame slama 1 thun 7 bulan...
trnyata masa stkat ini tdak mampu mggugat saya...trnyata saya belom kalah dgan masa...
whai kekasih,,cnta saya trhdapmu tdak goyah...
kekasih,,saya masih cntakn awak...
esok2 tgan kita bertaut kembali kay...
by sayang,,cnta dan rindukn ame...
by gembira sgat sbb by mampu buktikan pada semua,,
mampu bktikn pada dunia bhwa by mampu mncntai orang yang sama untk jgka masa yang pnjg...hak3...
by trlalu heppy sbb by mampu cntakn ame sepnjg hayat by...
hahahhhahahhaaa...saya cntakan awk smpai bila2....
muahhhhhsss...muaaahhhssss....muaaaahhhsssss...
sayangnya by kat ame taw... 

No comments:

Post a Comment