Tuesday, March 16, 2010

NEIYLA ADER BAKAT I THINK...

Ok....neiyla sgat hepi ari nie...hak3...afta maghrb..neiyla n family went 2 kb mall..saje..family's day out..hak3...we went there n have pizza as our dinner..huk3...i ate spaghetti there..naaaa..not nice..lagi best yang my aunty buat..yay2...tomorrow she's coming here,,kelantan...i'm gonna ask her 2 make spaghetti for me...hek3....then we went to buy a few new pillows which cost rm 40.45 each..hurm..just bought three lol...we're not from rich family u c....but..syukur dgan our family life kay...then went to third floor...went to a pet shop..OMG!! that cat is soooo damn fuckim cute...i fall in love wid it..i ask my mum to buy it  for me....but it is 3000 sumtink..frget bout it..dari beli cat,,bek beli a new washim mchine kay..hak4....

then a frenz to my father called..halim..or we col him pok cik aling..he'so funny..he's very close to our family..not close..but DAMN2 SOOOOOOOOOOOOOO CLOSE.....he's like our family...i dun know bout my other sblings,,,but the true is i love him just the way i love my father..he's being nice to me....when i got 9a's....he never stop from calling me pndai or said to me '''wooo..kak cik pndai dia...9a baru nih'..hak3..pak cik aling2.... ^ back to the story ^ sooo.he called my father..asked my father to go to his stall..stall kew?? entah..i dun know to call it wat..but its actually is an office where its an office of persatuan motorcross kelantan..pak cik aling nie pengerusi motocross kelntan..this office is near to wakaf che yeh..so apa lagi..my father went there...me,,sista..n mother went to pasar malam...jalan n jalan...we just bought oranges..i bought a blouse..blue in colour lol....

afta that...went to this pak cik aling's office...ha3....ordered some drinks..we hang out like gelak2 xingt dunia..i asked him..'pak cik aling loni wat gapow??nie jual nie...tutp kdai kul wapa??' u know wat he answered me??'xdop eh...main jual2 la...ngatop gak,,ttp la...'then i said..'xpelik la ngatuk2 gak  ttp..mugow pak cik aling katow doh key skni..main jual2..'"hak3...ape la kn...in there..segala mcm ada...ofice ada...stall pown ada..n karaoke room pown ada...as he is sooo close wid my mother...n she called my mother teacher..so he said 'teacher,,kak cik(me),kak long,,mai la g tgok bilk karaoke pak cik aling...haaaa..xtgok agy... mai la...so we went there...for the frst tyme nk g karaoke nie..actually nk g tgok jew....entah ape2 da prgi karaoke lak...mane taknya..mask jew..dia da psang lagu..kena plak dgan jiwa neiyla...lagu jiwang 90'an..memg masyuk lanie...mother n kak long just listening n laughing..me n pak cik aling mengempakkan suasna...gempaq kew??wateva...yang pntg..rase puas..we sang 4 songs...mantap la gbungan duet neiyla dgan dia..hak3...ape la doe....biarla...ilang stress..now i know y my angah suka karaoke...n i starting 2 like it tooo..hak3....i feel very happy coz he said 'teacher...kak cik pnya suara sdap la....bgus dia....ngaji pndai..lagu taw sumer..bley nyanyi blakow....bisow ank teacher..'hak3..bukn riak..but i love to be his niece kay..hak3....he's not my real uncle...but its not a fault if i wanna make him 2 be my uncle....habis nyanyi..he gave me a vitagen...yummy...haus la doe..lpas nyanyi..hak3...there are a few boys yang kejew dgan dia yang tolom buat air lau customer dtg...kwa dri blik karaoke 2,,,they are teasing me..ask me to duet wid them lak....no way..mgamuk my mum nty..nway..i know...they are kiddim n i dun take it as a serious matter..biase..bdak klntan....hak3...cool kay...

12.15...father ask to go home..n my mother did too..we have no choice...have to go home larhhhh..even xpuas agy nk nyanyi..i told my mother..lau nty kak chik nk dtg cnie ngn kwan2...lpas exam..ilang stress..mama jgan marh or hlang kay..mother kept quiet....rase mcm xleh..but we'll c nty lol...i rase dia bg lol....hak3..pndai ank mama nie menelah pkran mama kn...wateva la.....

reached home....salin bju....try bju yang beli td.. a lil bit sad..n,mpak bju td cm bsar..tp bila pkai..ketat sket...muat 2 memg muat..tp ader satu butang je xleh nk raptkn..kira xmuat la 2...cm ne nk gtaw mama..mama da tnya td muat x..i dgan  seng aty..ckap muat...esk lau mama tnya..mati neiyla lol...xpew...i da psg hjat nie...start lusa xnk mkan nasi...sbb i love that blouse bery2 much..nk pkai..tp kurg muat...so nak krus sket..nty bley pkai bju 2....org kate lau xmkan nasi...brat cpat trun..btol kew??(att.2 pia:answer dat ques..btol kew)....n lagipown..bukn xmuat byak..sket jew xmuat..satu btang 2 jew yag xleh nk raptkn....insyaAllah...nty leh pkai bju 2...bukn ape...lagpown memg nk krus sket pown...sbb lau bley twon nie nk raya dgan bdan yang slim sket..mtak2 la trcpai impian 2...kawan2...doakn saya kay....biar brat bdan leh trun sket..3 jew point pntg..1- nk pkai bju tu,,2- nk biar smbut raya twon nie nmpk slim sket...3- lau gemk sgat,,nty seng dapt pnykit..2 nk krus sket...biar sihat walafiat...pliz..doakn supya neiyla lawan nfsu mkan kay...insyaAllah....

kay lol.....nk tdow..da lwat....gonna slip wid sweet dreams...lorh!!! no i think..gonna sleep wid tears i think coz bay said...ari 2 dia ader nmpak ame...mula2 prasan no plat keta ame....then nmpak ame n wid his bro tgah beli nasi....but the gud thing is,,nsib bek dgan abg dia..lau dgan mak we dia..naya mati trkubur neiyla nty..fuh!!lega..wid his bro...tp nk tengok DIA gak...GOD..plisz....berikn dia kepada saya....hehehehehheheheheheheheheheh....

No comments:

Post a Comment